Kristihimmelsfärd helgen


Kan börja med att säga att jag har haft en grym långhelg. Torsdagen började med jobb, men slutade vid fem så då åkte jag direkt till långholmen där det var grillning med vännerna på g. Vi små firade Kyra som hade fyllt femton och satt och grillade, badade. Mys! Vid halv nio åkte jag och Emilia därifrån köpte med oss thai och spenderade resten av kvällen hos mig med tjejsnack.
Lördagen började med att jag och mamma fixade lite saker till moppekortet jag snart ska ta! Sen mötte jag upp Olivia och vi grillade hos mig och packade, sen vid nio åkte vi vidare till grönan där September och Petter spelade, tyvärr kom vi dit till sista låten men hade skit kul ändå. Vi gick runt träffa massa som vi kände, sen fråga några killar om vi ville åka med de men hade tyvärr inga åkband så vi stog bara och snackade med de och det visade sig att de skulle på samma läger som mig i sommar, nice! Vid halv elva åkte vi och mötte upp Walle och hans kompis vi drog till vasa parken och satt och snackade och spela fotboll hur länge som helst. Sen sov jag hos Olivia.
I lördags åkte jag Olivia och Andrew till gnesta marknad och träffade massa folk. På kvällen åkte vi vidare till Olivias land och satt på en brygga och snackade i timmar, tills vi frös ihjäl vid ett och gick in.
Hela söndag och måndag har vi bara legat och solat med kokosolja ÄLSKAR! Åkte hem senare idag, och gick med min familj till "a la crep" favorit restaurangen och firade nationaldag.
Riktigt lyckad helg och mer bilder kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0