SOMMARLOOOOV !

Då var det tio veckor kvar tills man ska tillbaka till skolan igen, skönt! Skolavslutningen började med att vi satt i kyrkan sen samlades klasserna och man fick sina betyg, är riktigt nöjd höjt mig i 8 ämnen. I alla fall, min mentor ska sluta så han bjöd vår klass på världens godaste mango cheesecaken. Efter det drog brudarna iväg till vapiano men det var 18års gräns så vi drog iväg till Pizza Hut istället och åt, hade världens skönaste servitör också. Vi drog därifrån vid åtta och då drog några av oss till långholmen där vi också träffa massa andra.

Bjuder på en bild på mig och Emelie från idag. Skulle precis blinka.

Körde på lite speciellt det här året istället för vitt en jätterosa klänning och ett par höga gråa klackar till det. Snyggt?

Fick jätte mycket kommentarer om min outfit, var lite vågat men de flesta verkade gilla det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0