Studentmotagning(ar)

Kom precis hem från att ha varit på två motagningar. Det var två nära vänner till oss som tog studenten så det var jävligt kul. Men nu är jag hemma och ska packa packa packa och packa. Har itne ens börjat och jag åker åtta imorgon bitti så det kan ju vara dags nu. Sen måste jag också raka benen, duscha, smörja in mig med min nya bodylotion, ha ansiktsmask och noppa ögonbrynen. Det bästa som finns är att känna sig sådär fräsch.

Det finns ingen människa som förstår mig så bra som du, för du är exakt liakdan som mig. Tänker samma sak, tycker samma sak, har samma smak på killar ;), gillar samma saker ogillar samma saker och folk säger till och med att vi ser likadana ut även fast jag inte kan hålla med om det. Men jag är iaf så jävla glad att jag kommer få spendera sommarens bästa veckor med dig. Älskar dig Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0